Robyn - None Of Dem (Feat. Royksopp)

 Przy porządkach w szafie natrafiłam na moją wyprzedażową spódnicę kupiona w Top Secret za 9,90 zł.
Ostatni raz chodziłam w niej jakiś rok temu, dla przypomnienia (tutaj). Tej jesieni nareszcie zaopatrzyłam się w idealne grubsze rajstopy, kupione w h&m.  Do tego kowbojki, nie wiem dlaczego ale gdy chcę napisać słowo kowbojki, ciągle wychodzi mi pisać KOWBIJKI. (  -.-'' ) .

Na mych palcach trzecie oko w roli pierścionka i złoty naszyjnik, nie obraźcie się , że chowałam swoje brzydkie pocięte , popękane palce i nie pomalowane paznokcie ;)

Vintage chusta w kwiaty jest moim nieodłącznym elementem codzienności, kapelusz od pewnego czasu też.









shoes - jonak
skirt - top secret %
t-shirt chcę psocić - familove
blouse - sheinside
necklace & ring - ishineaccesories
shawl & hat - retrovintageshop

16 komentarzy:

  1. I adore that scarf! I have a very similar one from my grandma! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hey slicznie swietnie oryginalnie, skrocilas troche grzywke??? Hmmm a moze bym Nam tutaj dodala zdjecia swojej fryzury w calosci i instrukcje sciecia grzywki ")

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz prześliczną chustkę :)
    zapraszam :*
    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie !! genialna chusta !

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja fryzura mnie zachwyciła, zapragnęłam znów rudych i oryginalnych włosów :)
    miło mi będzie jeśli również mnie odwiedzisz, pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna chusta, od dawna takiej szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving your hair and your style so chic and colorful! COuld you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger