September's here again. Polaroid picture.

Od kilku dni pogoda nam nie dopisywała , jednak pierwszego września tuż po 16 ładnie zaświeciło słońce. 
Taką pogodę lubię najbardziej, nie za gorąco, nie za zimno z dodatkiem słonecznych promieni.
Dzisiaj czułam się 100 % sobą, warstwy, kolory, wzory, krata, kwiatki , brązy i czerwienie połączone z fioletem. Wrzesień przywitaliśmy bardzo uroczyście, wyciągnęliśmy zakurzonego polaroida i machnęliśmy kilka zdjęć, byłam tak podekscytowana, że po powrocie do domu od razu wyciągnęłam skaner i poprosiłam R. o zeskanowanie zdjęć, efekty są na samym końcu ;)

Brązowe botki wprost prze uwielbiam, nie wiem dlaczego ale gdy zawsze przychodzi do kupowania butów pierwsze co robię oglądam botki koloru brązowego. Też tak macie?



K O N K U R S  - wygraj 250 zł na buty bądź torebkę.










shirt - second hand
sweater - lullaby lov
skirt - chicnova
shoes - marisha via eButy.pl
sunglasses - giant vintage
bag - heppin


28 komentarzy:

  1. świetnie:) chusty zazdroszczę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniasta torba na polaroida :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiona razem z polaroidem w oryginalnym blaszanym opakowaniu polaroida :D

      Usuń
  3. Świetny miks kolorów i wzorów! Zdjęcia z Polaroida też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ale czegoś tu ża dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kwiecista stylizacja;)
    Podoba mi się!
    http://tegoomnieniewiesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebista grzywka taka z pazurem mam podobna taka sama sobie zrobilas??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak.. Sama scinam sobie grzywke;)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz! Sweter bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają TRZY konkursy ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory i faktury, a moja uwagę zwróciła też świetna fryzura, jakoś tak dziwnie kojarząca mi się z klimatami mangi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja chusta i spódniczka mnie zachwyca! A połączenie całości powala na kolana! Kurczę, no! Jesteś doskonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika nieustanni podziwiam Cie za łączenie wzorów;) Tobie to wychodzi najlepiej;)

    Pozdrawiam, Łukasz

    http://chouettevintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham Twój styl, wyglądasz zajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  12. www.lenka-store.pl3 września 2012 11:49

    Jesiennie :) ale wyglądasz czarująco... Świetna stylizacja :)

    pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !!!

    cudowny look !!!

    taki jesienny i kolorowy !!!

    wyglądasz super :)

    ja jeszcze nie wyciągam jesiennych ciuszków,
    ale lada dzień trzeba będzie to zrobić...

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. retrovintageshop.pl3 września 2012 14:41

    pięknie wkomponowana chusta :)
    całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter wygląda na straszni gruby i strasznie jesienny ;) Mnie wszechobecna jesień (już!) przeraża :D
    Też tak mam. Zawsze pierwsze kolory butów na które zwracam uwagę to brąz i czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeglądając twoje posty widzę że masz bardzo ciekawy styl i jesteś odważna :) Ja bym nie zdecydowała się na przykład na białe rajstopy ^^
    A co do botków to w tamtym roku wpadłam w szał brązu i wszystkiego szukałam w tym kolorze. W tym roku mam ochotę na zmianę ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. hi!
    found your looks on Lookbook!
    love your style!
    maybe we can follow each other?
    just let me know:)

    Nina
    http://www.ninathecat.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger