SKAN Z POLAROIDA


 

 Z butami to jest tak..kupujesz i nadal chcesz więcej i więcej, przynajmniej tak jest w moim przypadku.
Tym razem padło na czarne sznurowane koturny. Są to już moje trzecie w kolekcji i do tej pory najładniejsze. Dobrze podkreślają nogę, czego nie mogę napisać o pozostałych.

Zamówiłam kapelusz z retrovintageshop i obawiałam się, że nie będzie mi pasował, na szczęście wszystko skończyło się bardzo dobrze i leży tak jak należy. Na przyszłość, pamiętajcie o sprawdzaniu wymiarów ubrań zamawianych na internecie ;)

A jeansy to nowość z przeceny w h&m, kosztowały 15€. Uwielbiam wyprzedaże !!
 


''' 




  
hat & shawl- retrovintageshop
jeans - h&m %
t-shirt - solilor
blazer - odkrywka
shoes - marisha via eButy.pl
watch - allegro



20 komentarzy:

  1. retrovintageshop.pl5 września 2012 08:59

    pięknie!
    cieszymy się, że pasuje ;)
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. boski kapelusz, dobry zegarek

    OdpowiedzUsuń
  3. www.lenka-store.pl5 września 2012 10:59

    Kapelusz masz boski :) Buty faktycznie dobrze wyglądaja na Twojej nodze :)

    Pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  4. www.lenka-store.pl5 września 2012 11:01

    Kapelusz masz boski :) Buty faktycznie dobrze wyglądają na Twojej nodze :)

    Pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym Cie zobaczyła na ulicy to bym stanęła jak wryta:)
    wszsystko mi się podoba, wszystko! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje zestawienia, gdyż sięgasz po trylion kolorów i warstw i dobrze Ci w tym!
    jestem z tych osób, które nad życie wielbią czerń i pokrewne odcienie - tym chętniej podpatruję Cię w tak soczystych zestawieniach!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  7. O moje ukochane buty :) Wygodne prawda ?
    Marzę o takim kapeluszu, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego.
    Uwielbiam Twoją fantazję.

    OdpowiedzUsuń
  8. na granicy przekombinowania, ale... podoba mi się :D fajna chustka, no i zegarek! :))

    dzięki za komentarz!
    dodaję do obserwowanych :)
    zapraszam do mnie i do obserwowania na:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no, buty super !!!

    http://siodmy-koktajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twój styl!!! Ja nie potrafie łączyć ze sobą rzeczy aby tak idealnie sie razem komponowały a ty robisz to doskonale. Podziwiam cie i sledze twoje bloga od początku :) teraz załozyłam swojego więc w końcu moge coś napisać w komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne spodnie. Uwielbiam twojego bloga i styl jesteś bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hi dear!thanks for your comment!love these shoes=) kisses from Italy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger