14 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie! Masz bardzo fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka zgniła zieleń idealnie pasuje do twojej porcelanowej cery ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka!
    piękna Moni :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej z całego zestawu podoba mi się sukienka.
    Uwielbiam takie a'la kopertówki.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely dress!

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i pięknie Ci w takiej zieleni, do której dzięki Tobie się przekonuję, dziękuję :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzę Twojego bloga już od wielu lat i od zawsze jesteś mega inspiracją. Po prostu uwielbiam Twój styl, zabawę kolorami i wzorami. Nigdy nie zawodzisz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy masakra, nie wiem można się oszpecić ale za to styl super. Fajna sukienka

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także droga Emilio nie wiem jak można się tak oszpecic

      Usuń
  9. A ja uwazam ze wygladasz coraz lepiej :)
    Fryzure masz wspaniala, piekny kolor i bardzo dobre cięcie. zauwazam jak ewoluuje Twoj styl i coraz bardziej mi sie podoba. Idz naprzod i nie przejmuj sie komentarzami - ile ludzi tyle gustow- nie wszystkim dogodzisz. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziękuję za miłe słowa :)
      A komentarzami się nie przejmuję, tu akurat byłam już nieco poirytowana tym komentarzem i postanowiłam sobie 'zażartować' :D

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger